Cultuur

10 Year anniversary

July 26, 2020

De avond was een speciale avond voor ons als organisatie en alle aanwezigen. Een avond gevuld met een groot scala aan unieke acts van talenten die allemaal afkomstig waren uit Haarlem Schalkwijk, een gegeven dat onze kijk op de wijk nogmaals bevestigd: Schalkwijk loopt over van talent! Het was dan ook een mooie en inspirerende avond waar onze jongeren de kans kregen om op verschillende manieren hun talent in te zetten bij de productie van de avond of te tonen aan het grote publiek. Dit zorgde ervoor dat de jongeren een ware boost van motivatie en zelfvertrouwen kregen, zij merkte ineens dat zij over skills bezaten die van grote waarde zijn, dan wel organisatorisch dan wel creatief of muzikaal. Zij lieten na afloop van de avond weten dat de ervaring om op een groot podium te staan en het bijdragen aan een avond als deze erg bijzonder voor hen was.

Naast de vele talenten die te zien waren op het podium was het vooral mooi om te zien dat er een grote diversiteit was onder de aanwezigen, van inwoners van Haarlem centrum, Schalkwijk en Haarlem-Oost tot inwoners van Amsterdam, Heemstede en Bloemendaal iedereen was welkom. Dit resulteerde in een mooie mix van verschillende etniciteiten, religies en politieke achtergronden die samen genoten van de show en na afloop door het delen van passie voor bijvoorbeeld muziek of sport dichter bij elkaar gekomen zijn. Dit was natuurlijk ook ons doel voor de avond, wij wilden niet alleen een avond organiseren die het tienjarig jubileum van Triple ThreaT viert maar vooral een avond die als verbindingsavond diende. Naar onze, en de mening van de aanwezigen, is dit meer dan geslaagd.