Cultuur

Breakdance

July 26, 2020

The Floor Is Yours is een goed voorbeeld geweest van hoe een laagdrempelige inloop activiteit zich kan ontwikkelen naar een structurele activiteit met structurele deelname. Dit komt mede door de samenwerking die wij hebben met het jeugdsport en cultuurfonds. The Floor is Yours was een tijdelijk project waarbij jongeren toewenkte naar een breakdance evenement. Dit doel gaf een nieuwe dynamiek aan de activiteit en bood een doel om na toe te werken voor de deelnemers. Na afloop van dit tijdelijke project is het ons gelukt om de lessen structureel te maken. Het project is nu uitgegroeid tot een wekelijkse breakdance les waarin voornamelijk jongens en meisjes dansen die zijn doorgestroomd vanuit de laagdrempelige activiteit. Het is dan ook erg mooi om te zien hoe de deelnemers binnenkwamen door hun nieuwsgierigheid en uiteindelijk een nieuwe passie vonden.

Triple ThreaT Breakdance

School is weer begonnen, The Floor is yours is voorbij, Cultuur@cruyff is over, maar TTT Breakdance gaat van start.
Vanaf 26 August zal Triple ThreaT breakdance aanbieden.
Voor de nieuwste tricks en moves kunt uw kind elke woensdag van 16:00 -17:00 bij ons terecht.
Naast de breakdance lessen zullen de kids zich ook gaan voorbereiden voor breakdance battles en zelfs voor shows.

INFORMATIE

Leeftijd : 6+
Locatie : Frieslandlaan 4, 2036 NH Haarlem
Tijd : 16:00 – 17:00
Kosten :
 –
240,- voor 40 weken (heel seizoen)
– €120,- voor 20 weken (half seizoen)
*wij werken samen met Jeugd fonds sport & cultuur en denken graag in mogelijkheden.
Geld kan niet de oorzaak zijn om niet te sporten!

Contact persoon Breakdance : Falko de Graaf   | Tel – 06-34852291 | E-mail – falko_degraaf@live.nl
Contact persoon Triple ThreaT : Philip Schemmekes  | Tel – 06-40231097 | E-mail – Philip@triplethreat.nl

*Een proefles is altijd mogelijk, neem contact op met Falko of kom langs.

Untitled_Artwork-11