Missie

Stichting Triple ThreaT wil jongeren stimuleren, motiveren en inspireren in de breedste zin van het woord. Door de elementen basketball, dans en lifestyle in te zetten als middel willen wij de jongeren op zowel sportief als maatschappelijk gebied ontwikkelen.

De visie van Triple Threat bestaat uit drie speerpunten:

One Family

De stichting heeft het familiegevoel hoog in het vaandel staan, wij hechten veel waarde aan de saamhorigheid en betrokkenheid binnen de stichting. De kracht van Triple ThreaT is dat zij gedragen wordt door de community. De community draagt ook zelf bij aan het aanbod. Hier ontstaat diversiteit, verschillende vrijwilligers dragen uiteenlopende activiteiten aan vanuit diverse interesses en achtergronden. De kracht van de organisatie zijn onze vrijwilligers. Of ze nu training geven, scores bijhouden of flyers ontwerpen. Ze dragen allen bij aan de ‘unity’ van Triple ThreaT. In de omgang betekent dit dat tijdens de activiteiten maar vooral daarbuiten trainers, leden en bestuur voor elkaar klaar staan. Triple ThreaT hoopt dat de positieve mentaliteit aanstekelijk is en een inspirerende werking heeft op de jongeren.

Talentontwikkeling

Wij geloven erin dat alle jongeren potentie en talent hebben, vaak is een zetje in de rug al genoeg om deze talenten te ontplooien. Op het moment dat zij in de community komen betekent dit eigenlijk “ erbij horen”, de deelnemers zijn nu onderdeel van onze positieve lifestyle community, Doordat de deelnemers zelf de drang hebben om bij de community te horen, is de community in grote mate zelfsturend. Zoals bij elke community, zijn er regels, omgangsvormen en waarden op deze manier kunnen wij groepsdruk op een positieve manier inzetten ter bevordering van de ontwikkeling van onze leden. Wij willen passie van de jongeren inzetten ter stimulering van de persoonlijke ontwikkeling. Triple ThreaT wil sociale normen, mentaliteit en discipline aanleren die tevens toepasbaar zijn in het dagelijks leven.

Veiligheid

Triple Threat probeert een veilige thuishaven voor haar leden te zijn. Dit betekent dat wij het belangrijk vinden dat iedereen zich welkom en veilig voelt. Triple Threat staat voor diversiteit, het samenbrengen van verschillende culturen en het verkleinen van de kloven tussen bevolkingsgroepen.

Adres: Rivieraplein 3a
2037 AS, Haarlem